Zakupte dárkový poukaz pro Vaše nejbližší a obdarujte je nezapomenutelným zážitkem 🎁✨🎄
FAQ - Často kladené otázky
Máte dotazy ohledně rezervace, vybavení apartmánů, nebo okolí? Zde naleznete odpovědi na ty nejčastější.
Příjezd a odjezd
Check-in je možný od 16:00-22:00 na recepci Grund resortu (mapa).
Check-out v čase 7:00-10:00, pozdější odjezd je možné dohodnout s recepcí dle obsazenosti.
Otevírací doba recepce je 7:00-22:00.
V případě dotazů prosím volejte: +420 604 273 293
Parkování
Parkovat u nás můžete zdarma. Každý apartmán disponuje vlastním parkovacím stáním.
Snídaně
Snídaňový bufet je pro vás připraven v Restauraci Grund Resort v čase od 7:00 – 10:00. Cena hotelové snídaně je 290 Kč pro dospělou osobu a 170 Kč pro dítě.
Snídáte raději v soukromí? Nabízíme vám možnost zakoupení snídaňového balíčku, který vám v 8:00 doručíme přímo na váš apartmán. Cena pro dvě osoby je 410 Kč.
Snídaně lze objednat na recepci hotelu Grund Resort nejpozději do 20:00 předchozího dne.
Obědy a večeře
Využít můžete posezení v nedaleké restauraci Restauraci Grund Resort s krásným výhledem na okolní hory. Přijďte ochutnat některou z našich specialit, či jen tak posedět u sklenky vína a užít si výhled z naší restaurace. Jídlo je možné také objednat s sebou.
Otevřeno máme denně od 11:30 – 22:00. Více informací o menu ZDE.
Wellness
Načerpejte energii a dopřejte si relax ve wellness zóně v hotelu Grund Resort nebo se nechte hýčkat a dopřejte si kvalitní masáž od našich certifikovaných masérů. Informace s otvírací dobou, ceník a kompletní nabídku si můžete zobrazit ZDE.
Přejete si zarezervovat privátní vířivku s lahví sektu? Pro bližší informace kontaktujte prosím hotelovou recepci na tel.: +420 499 421 950.
Uschování lyží/kola/kočárku
Lyže, kolo nebo kočárek lze uschovat v uzamykatelné technické místnosti, která je společná pro dvě jednotky apartmánů.
Domácí mazlíčci
Pobyt s vaším čtyřnohým mazlíčkem hlaste prosím předem na recepci. Pobyt je možný pouze ve vybraných apartmánech. Poplatek za mazlíčka je 450 Kč/noc.
Úklid
Neradi rušíme vaše soukromí a průběžný úklid či výměnu ručníků provádíme pouze na vyžádání.
Zapůjčení grilu
Nabízíme možnost zapůjčit si elektrický gril za poplatek 250Kč/den. Vlastní gril na dřevěné uhlí není z důvodu bezpečnosti povolen.
Nabíjení elektromobilů
Nabíjecí stanice je umístěna na horním parkovišti u hotelu. Pro využití stanice prosím kontaktujte hotelovou recepci.
Co ve volném čase?
Rádi Vám na recepci doporučíme, kam se vydat na výlet. Nabízíme také možnost využít slev s kartou hosta v Krajině pod Sněžkou. Pro více informací a vystavení karty hosta kontaktujte hotelovou recepci.
Zrušení rezervace
V případě nevratné rezervace, kdy host platí celou částku za pobyt ihned po vytvoření rezervace, je storno poplatek 100%.
Rezervaci je možné bezplatně zrušit do 17:00 5 dní před příjezdem. V případě pozdějšího storna vám bude naúčtována částka ve výši 50% z celkové ceny pobytu.
Pobytové podmínky
Pro rezervace v termínu 20.12.2024- 2.1.2025 jsou stanovené zvláštní podmínky rezervace, a sice úhrada zálohové faktury v minimální výši 50% z celkové ceny pobytu. Uhrazená záloha je nevratná. Pokud není zálohová faktura včas uhrazena, vyhrazuje si ubytovatel právo na zrušení rezervace.
Obchodní a Storno podmínky
- Ceny a služby: Orientační ceny ubytování a případných dalších služeb jsou uvedeny v prezentačních materiálech ubytovatele (internetové stránky, prospekty, apod.).Pro zákazníka je však závazná ta cena, která je uvedena v ubytovacím poukazu (dále jen voucher).Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis ve voucheru. Ubytovatel je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit (např. zásah vyšší moci), změnit dohodnuté podmínky pobytu.
- Zrušení pobytu zákazníkem: Zákazník je oprávněn zrušit objednávku 5 dní před příjezdem. Zrušení pobytu vyžaduje písemnou elektronickou podobu (email s doručenkou) na adresu reception@grundresort.cz. Rozhodující pro určení doby zrušení pobytu je datum a čas odeslání emailu. U větších skupin mohou být sjednány individuální storno poplatky. Ubytovatel nebude účtovat zákazníkovi výše uvedené storno poplatky, pokud nemohl čerpat sjednané služby z těchto důvodů: úmrtí v rodině, hospitalizace zákazníka nebo člena jeho rodiny, vážné onemocnění, povolávací rozkaz, živelná pohroma. Výše uvedené skutečnosti je zákazník povinen doložit písemným dokladem ubytovateli nejpozději do 3 dnů od jejich vzniku.
- Platnost: Tyto obchodní a storno podmínky jsou nedílnou součástí objednávky ubytování a ubytovacího poukazu (voucheru).
- Úklid: Základní úklid po odjezdu je v ceně pobytu. V případě velkého znečištění apartmánu či poškození budeme po hostovi požadovat dodatečné náklady.